اینم آزمایش گلوکز من و نی نی بماند به یادگار

تصویر
۳ پاسخ

انجام این ازمایش برای همه مادرهاست یا کسایی که دیابت دارن؟

ساعت چند اولین ازمایشت رو انجام دادی؟ بین ازمایش ها باید بمونی ازمایشگاه یا بری خونه ؟

وایی برای من خیلی سخت وحشتناک بود یادم میاد حالم بد میشه 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری