۲ پاسخ

بسلامتی بغل بگیریش

مبارک به سلامتی
من امروز رفتم بهداشت گهواره برام زده ۳۱ تمام یعنی فردا وارد ۳۲ میشم ولی بهم گفت اخرای هفتی هنوز ۸نرفتی چندروز میخواد نمیدونم کدوم درست شما زایمانتون چندم طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری