۱۷ پاسخ

دوتا شربت بهت دادن ضرر داره😐

آخ دلپ تنگ شد به نظرم خوشمزه بود من که دوست داشتم فقط بعدش چون زیادی شیرینه میشه ی کوچیک آب ساده بخوری که دهنت و گلوت اذیت نشه در کل من دوست داشتم شربت پرتقالی بود الانم دلم خواست 😋

من انجام دادم ی دونه خوردم طمع پرتقالی خوب بود

من بخاطر قندم ک رو مرز بود دکترم برام تو هفت هفته نوشت مزه بدی نداره‌ولی چون ناشتا هستی اون شیرینی بیش از حدش حالتو‌بد می‌کنه نمی‌دونم تو هفته بالا بازم باید بخورم اینو یا نه ولی اصلا دوست ندارم تجربش کنم دیگه حال بهم زنه

این چیه 🤔🤔🤔

شاید اشتباه دوتا بهت دادن نباید دوتا باشه ک

وااای چرا دوتااااا🥺😵‍💫😵‍💫😵‍💫 خوشمزس ولی دوتاش خیلیه

یعنی خیلی بد مزه هست ؟

فکرکنم ۴مرحله نمونه گیری داری ؟اره؟
اخه ۱۰۰ گرم بهت محلول دادن

وای خدا منم دارم میرم 🥺🙃

🤢🤢🤢وای که چقدر شیرین بود هنوزم یاد اونروز میفتم گلوم میسوزه

منم الان میخوام برم چجوری بود طعمش قابل تحمله؟؟

دوتا ؟؟؟

خدا کمکت کنه😂😂

مگ دوتا باید بخوری؟

وای چرا دوتا

چرادوتا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رُقَیهِ🪐 مامان رُقَیهِ🪐 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🌱👣 مامان 💙🌱👣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری