به وقت آزمایش قند🥴🚶‍♀️

۱۴۰۴/۷/۲۲

تصویر
۱۲ پاسخ

من خوردم اصلا هیچی نفهمیدم انگار ابمیوه میخوردم 😁

وای خدا طعم زهره‌مار میده😑

چند هفتگی دکتر گفت بری ؟؟

واااای منم پنج شنبه باید برم😩

خوشمزست؟🥺 دلم خواست

عزیرم هزینه ازمایش چقدر شد؟

وای من ترس این ازمایشو دارم
چیزای شیرین که میخورم بالا میارم 🤕

طعم پرتقالی ایش خوشمزه است
کدوم آزمایشگاه بندر رفتی؟

اون ۳تا خونی که قرار بگیره یاخدا

ابشو باید زیاد بگیری

طعمش باهاله

😋😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی