به وقت آزمایش قند

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم میدونم زیر این‌پست نباید این سوالا بپرسم
ولی شما واقعا با ذخیره 0/1طبیعی باردار شدین؟چند وقت اقدام بودین؟چی کارا کردین؟
منم ذخیره ام مثل شماس یکسالم هست اقدامم خیلی نگرانم میشه کمکم کنید لطفا🙏🏻

چند ساعت ناشتایی لازم بود برای این ازمایش عزیزم؟

اگه این آزمایش رو ندیم مشکلی پیش میاد !؟ واسه چیه !؟

بسلامتی

انقد از زایمان هراس ندارم که ازین ازمایش چون پنج ماه کامل رو با تهوع گذروندم تازه بهتر شدم و به هیچ عنوان نمیخام دوباره تهوع بیاد سراغم 😭😂

چند مرحله ای هست این آزمایش؟!
ینی تو چندمرحله خون میگیرن؟

سعی کن بالا نیاری فقط چون باید بری ی روز دیگه دوباره ازمایش بدی

این آزمایش و مگه 24هفته نباید بدیم ؟

بسلامتی
اصلا سخت نیست با آب سرد بخور

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی