به وقت ازمایش قند

تصویر
۳ پاسخ

از هفته ۲۴تا۲۸ انجام‌میدی اگه‌از طرف مرکز بهداشت بری ک‌ازجاع بدن رایگان اگه از طریق دکتر بری کم هزینه دارع

من الان اومدم بگیرم شربت خوردنش مشکلی نداره ولی الان که خوردم سر گیجه گرفتم

این آزمایش از چن هفتگی عزیزم منم انجام ندادم هزینشم میگی چقد شده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی