به وقت ازمایش قند

تصویر
۳ پاسخ

من فوبيا دارم هفته ديگه نوبت منه خيلي دارم تلاش ميكنم نرم ولي نميشه😅

من دو تا خوردم. ایشالا نتیجه اش خوبه

سلام جانم ان‌شاءالله نرمال باشه
چند تا باید بخوری ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی