اگه رفتین حتمن یخ و آب یخ ببرین با خودتون
این آزمایشو هفته چندم باید بدیم؟
من نرفتم و نمیخوام برم یجوریه بدم از این ازمایش میاد بنظرتون مشکل نداره؟
من باید فردا برم
مزه اش بد نیست ولی بعدش حالت تهوع داشتم
منم امروز دادم این آزمایش رو
مزه اش چه طور بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.