به وقت آزمایش قند

تصویر
۷ پاسخ

اگه رفتین حتمن یخ و آب یخ ببرین با خودتون

این آزمایشو هفته چندم باید بدیم؟

من نرفتم و نمیخوام برم یجوریه بدم از این ازمایش میاد بنظرتون مشکل نداره؟

من باید فردا برم

مزه اش بد نیست ولی بعدش حالت تهوع داشتم

منم امروز دادم این آزمایش رو

مزه اش چه طور بود؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی