به وقت آزمایش قند 😊😁

تصویر
۱۰ پاسخ

هزینش چقد شد ؟

وای منم ۱ مرداد دارم خیلی استرس دارم انقدر که مامانا گفتن خیلی بده و اینا😑😑😑

ای خدا من زود برسم بهش
نه برا خوردن شربت برا اینکه هفتم بره بالا زود زود بگذره

منم سه شنبه رفته بودم آزمایش امروز هم جوابش گرفتم

فقط با اب یخ میشه خوردش و در جای خنک باشی یعنی اگه یذره اب گرم باشه یا خودت گرمت بشه حالت تهوع میگیری

چرا تو لیوان بهت دادن🧐 موفق باشی🌱

برا من دکتر گفت 28هته برم

هعیییی‌یادش‌بخیر😢

قبلنا بزور ميخورم

ميگم خيلي شيرينه خيلي ميترسم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی