به وقت خسته کننده ترین آزمایش بارداری 🫡🤱🥱🥴

تصویر
۷ پاسخ

خسته نباشی😩

ازمایش چیه ؟؟؟ واسه چی انجام میشه ؟؟ کی انجام میشه ؟؟

منم چن روز پیش دادم منتظر جوابم
خیلی شیرینه موادش

خیلی خسته کننده بود . دیگه آخرش میخواستم گریه کنم ،🥲

منم الان دارم میدم دو مرحله انجام شده دو مرحله دیگه مونده شربتش خوب بود ولی من فشارم افتاد داشتم میمردم

واقعا سخته

وای منم الان دارم همین ازمایشو میدم دفعه اخره ک میخام برم خون بدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلماوهانا🐣 مامان حلماوهانا🐣 ۷ ماهگی
مامان رقیه جان🌱 مامان رقیه جان🌱 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی