۲۸/۱۱ به وقت آزمایش قند بارداری🫠

تصویر
۱۱ پاسخ

منم هفته بعد باید برم پیش دکترم برام بنویسه😬😬😬استرسشو دارم

عزیزم قبلش باید چند ساعت ناشتا باشی؟

ازمایش رایگان بود پول نگرفتن

من امروز رفتم تمام شد ازماییش دادم سه تا امپول زدن و شربی قند بهم دادن

بسلامتی ان شاءالله
هنوزم بهش فکر میکنم حالم دگرگون میشه، بعد از خوردنش سوزش معده‌ای گرفتم که تا حالا تو عمرم ندیده بودم و تا شب همش سر دلم گیر کرده بود😷😷🥺🥺

چقدر ظاهر بطری خوبه تشنم شد 😂😂

مزش خوبه؟ منم هفته بعد میرم

این پودر خیلی بدمزس؟؟؟ 😅خیلی تو فکرشم

چقد خوب ک طعم داره
برای من انگار نصف همین بطری پودرقند بود. با آب قاطی کردم خوردم
خیلی ظهرش حالم بد شد

عزیزم انشالله بسلامتی
منم دیروز ازمایش دادم

من هنو قرارع هفتع دیگع برم ببینم برا منم مینویسع

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان الارا🩷 مامان الارا🩷 ۴ ماهگی
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ملورا مامان ملورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🍼😇 مامان لنا🍼😇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد