به وقت آزمایش قند🫠🫠🫠🫠

تصویر
۱۴ پاسخ

وای من کابوسم این ازمایشه🥹

بهم تو ۲۴ هفته دادن یعنی ۶ ماهگیم

از چند تا چند هفته فرصت داریم؟برای این ازمایش؟

چند ساعت طول میکشه؟

من خوردم خیلی راحت
بعدم تخت داشتن تا آخرین مرحله خون گرفتن خابیدم
از من چهار مرحله ای بود
نترسید هیچی نیست

من بارداری قبلی دوبار خوردم وبالااوردم اخر قبل وبعد صبحانه دکتر برام نوشت

من فردا دارم😭از شیرینی متنفرم چجوری تحملش کنم

رژیم غذایی این چند روز رعایت کردی یا نه؟
چند ساعت ناشتا بودی ؟

منم فردا دارم😭 و پر استرسم

من الان ۵ ماهم هست کی میدن این شربت رو تو چند ماهگی؟

واسه چند هفته این آزمایش؟

۲۴ هفتگی برام نوشته انجام بدم

اذیت نیستی؟

حالت خوبه انشالله تمام بشه برو یک چی بخور😘😘

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان Radman👶🏻🩵 مامان Radman👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی