من اومدم ازمایش قند🫠👶🏻

تصویر
۶ پاسخ

عزبزم جنسیت نی نی چی بود ؟؟؟؟

منم امروز دادم گفت چهارشنبه جوابش میاد

به سلامتی‌⚘️
هزینه‌اش چقدر شد؟بیمه بودید؟

چجوریه آزمایشش من باید هفته دیگه برم
خیلی استرس دارم

از سر من که گذشت خداروشکر آرزوی موفقیت دارم برات گلممم💕

اصلا اونقدری که میگن سخت نیست فقط خوردی سعی کن راه نری
یجا بشین
من فقط یکم سرگیجه گرفتم اونم حس میکنم بخاطر این بود که شب قبلش کلا دو ساعت خوابیده بودم

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙 مامان صالح 💙 ۲ ماهگی
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد