اومدم آزمایش قند

تصویر
۱۰ پاسخ

والا ک ازمایش خوب و راحتی‌بود

وایییی من مردم نمیتونم بخورم همش ووو 💔

منم ۲۹ آزمایش رو دارم هزینه اش چقدره

من مزشو دوست داشتم ، اب سرد ریختم ، مزه سن ایچ پرتقالی میداد

منم درحال رفتن واسه آزمایشم😊

من نصفش آب کردم تا بتونم بخورم 😅

باسلامتی

بسلامتی.منم‌دیروز ازمایش دادم

به سلامتی خیلی راحته فقط گشنگی آدمو کمی اذیت میکنه چون خونم میگیرن آدم کمی سرگیجه میگیره وگرنه آزمایش سختی نیست اصلا

ترو نمیدونم ولی من طعمشو دوس دارم خوشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان Radman👶🏻🩵 مامان Radman👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا😊 مامان ایلیا😊 هفته سی‌ودوم بارداری