سلااااام منم اومدم آزمایش قند سه مرحله ایییی😌

تصویر
۳ پاسخ

منم در همین وضعیت به سر می‌برم 🫠😭

چرا برا تو تولیوانه خخخ🤣🤣منم لیوانی میخوام

چقدر ناشتا موندید؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آریامهر 👑👼🏻 مامان آریامهر 👑👼🏻 ۷ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری