ب وقت ازمایش سه مرحله ای قند

تصویر
۳ پاسخ

من که رعایت نمیکنم ترس این دارم آزمایشم بالا بزنه
قند اپل بارداری ۹۵بودم

کلا رعایتم ،اصلا بستنی ،کیک،ابمیوه نمیخورم،کلا از قبل بارداری بخاطر رژیم لاغری قند مصنوعی رو حذف کردم،روغنم حذف بود ،تازه داشتم به هیکل دلخواه میرسیدم که باردار شدم😂

قند ناشتام با دستگاه ۹۲ بود چرا همش بالاس اخه تازه رعایت کردم دیشب

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی 💙👶 مامان نی نی 💙👶 هفته سی‌وچهارم بارداری