من که رعایت نمیکنم ترس این دارم آزمایشم بالا بزنه
قند اپل بارداری ۹۵بودم
کلا رعایتم ،اصلا بستنی ،کیک،ابمیوه نمیخورم،کلا از قبل بارداری بخاطر رژیم لاغری قند مصنوعی رو حذف کردم،روغنم حذف بود ،تازه داشتم به هیکل دلخواه میرسیدم که باردار شدم😂
قند ناشتام با دستگاه ۹۲ بود چرا همش بالاس اخه تازه رعایت کردم دیشب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.