ازمایش قند سه مرحله ای چ طوریه

۲ پاسخ

میشه عکسش ببینم

باید ناشتا باشی مرحله اول ازت یه بار خون میگیرن.
بعدش یه شربت شیرین میدن بخوری
بعد اون هر یک ساعت ازت خون میگیرن
جمعا میشه سه مرحله.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی 💙👶 مامان نی نی 💙👶 هفته سی‌وچهارم بارداری