خانوما آزمایش قند سه مرحله ایم خوبه ؟

تصویر
۲ پاسخ

قند ناشتات ۹۰ بوده ک از ۷۰ تا ۱۳۰ طبیعیه ولی از ۹۰ ب بعد یجورایی لب مرزه باید رعایت کنی

این ک ی مرحله ای هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی