۵ پاسخ

دکترا میگن کم خونی 😐کی با این همه ازمایش کم خون نمیشه

زودتر میرفتی که اذیت نشی

من ۴بار خون دادم
آزاد دادم
بعد اینکه خون دادم به جای پودر قند آبمیوه،کیک خوردم

خب دیگه سختیه اصلیشو بسلامتی گذروندی🌱

آخریش بده تمام میشه😭😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری