نه والا بقیه هی میگفتن سختع اب خوردن بود
به خودت تلقین نکن چون سخت میشه خیلیم راحته استرس نداشته باش
قولش نکن برا خودت یبار خون میدی یه شربت شیرین میخوری دو بار بعدش خون میدی سخت چرا
من خیلی حالم بد شد
نه عزیزم راحته فقط ۳ساعت پروسه ازمایشش زمان میبره
نه اصلا اونطور ک میگفتن بد نبود
نه اصلا سخت نیست
من ک ادیت نشدم
نوشیدنیشهم دوتا بود برا من تو ۵دیقه دوتاشو خوردم😁🫤
نه اصلا. فقط اون نوشیدنی شیرین رو آروم آروم بخور، من چند دقیقه خوردنش رو طول دادم
نه عزیزم سخت نیست
نه اصلا من ک خیلی حالم بد نشد تو بارداری اولم و سه ساعت اوکی بودم ناشتا
ولی این بار هنوز ندادم انشالله بخیر میگذره
اصصصصلا سخت نیست
خیلی هم راحته
من نرفتم فعلا🙃😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.