خانما ازمایش سه مرحله قند خیلی سخته چجوریه.

۱۱ پاسخ

اصلا و اصلا سخت نيست
خيلي راحته بخدا

من که خیلی میترسم از این ازمایش

ببخشید وقتی قند داشته باشی بازازاون محلول باید بخوری

اصلا سخت نیست نگران نباش فقط چون طولانی میشه خسته میشی

نه سخت نیست فقط باید یکم گرسنگیو تحمل کنی همین

نه عزیزوم فقط خیلی بزرگش کردن اصلا سخت نیست

نه والا من تازه انجام دادم کاملا قابل تحمله فقط بشین تا وقت بگذره جاتم خیلی گرم نباشه تهوع بگیری همین

نه سخت نیست هریک ساعت ازت خون میگیرن فقط اون پودره خوردی بشین تایک ساعت

راحته والا😁

نه سختی نداره فقط وقتت گرفته میش دوساعت یا سه ساعت همین
هر یک ساعت خون میگیرن
به نظرت کجاس سخته عزیزم استرس نده به خودت از دوازده شب بع بعد شیرینی جات نخور کلا چیزی نخور همین و فردا صبح هفت تا هفت نیم صبح باید ازمایشگاه بری و‌خون بدی

نه چه سختی هر یک ساعت ازت خون‌میگیرن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری