خانما آزمایش قند دو مرحله ای چجوریه؟

۳ پاسخ

آزمایش قند دو مرحله ای نه تست ادرار داره ن شربت گلوکز
مال من دو مرحله ای بود صبح ناشتا یبار ازم خون گرفتن رفتم صبحونه خوردم بعد دوساعت رفتم خونگیری دوم رو انجام دادن بعد ۵ ساعت هم حاضر شد جوابش ازمایشم

صبح ناشتا ازمایش میدید بعد صبحانه میخورید دو ساعت بعدش مجدد
اما
ازمایش گلوکز باید پودر بخوری و یکه یا دوساعت بعد بستگی داره

۸ ساعت ناشتا باش خون میدی یه دور‌ ادراررم میدی بعدش محلول میدن میگن بخور یه ساعت بعد دیگه دوباره خون میدی

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد