آزمایش قند چهار مرحله ای چجوریه

۷ پاسخ

اسون بود بنظر من

مگه سه مرحله ای نیست

عزیزم بیا تاپیکم تجربه خودمو و بقیه رو بخون

خیلی راحته من خودم خ نگران بودم ولی راحت از اونی ک فکرشو بکنی ،چهاربار ازم خون گرف یکی ناشتا بقیش بعد پودر ،تازه من پودر خوردم انقدر سرحال شدم😂

من آزمایش قند میدم آب می خوردم ولی چیزی نمی تونم بخوروم

اول آزمایش میدی ناشتا
ی پودر میده بهت با آب حل میکنی میخوری تو 10 دقیقه
بعد از گذشت یک ساعت از خوردن پودر میری آزمایش خون میدی دوباره
دوباره ی ساعت بعدش میری
باز ی ساعت بعدش
بدون خوردن صبحونه

برا من 3 مرحله ای بود صبحونه نمیشد بخوری
شاید 4 مرحله ای بشه نمیدونم.. اونم مرحله اخر

گلوکز؟
اول یه خون ناشتا.بعد پودر حل میکنی میخوری.هریک ساعت یبار باید خون بدی.
چیزیم نمیتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا جان💙 مامان ایلیا جان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری