امروز ازمایش قند چهار مرحله ای دادم.
دیگه تا کی آزمایش و سونو ندارم؟

۴ پاسخ

چطوری بود عزیزم منم دو هفته دیگه میخوام برم

سونو رشد ۲۸تا ۳۲هفته

آزمایش دیگه نیس
سونو هم ۲۸ تا ۳۲ هفته

سونو که 28 تا 32 رشد

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری