آزمایش ۳ مرحله ای هم دادم دیگه کی آزمایش و سونو داریم

۲ پاسخ

سونووزن ۳۰هفته برو دیگه ازمایش نداری

۳۲ هفته سنو داری آزمایش نداری اگر مشگلی نداشت باش

سوال های مرتبط

مامان کارن
🩵🍼 مامان کارن 🩵🍼 ۴ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری