۱۱ پاسخ

من اول خون و ادرار دادم. شربت خوردم بعد یک ساعت یه بار خون دادم بعد یک ساعت دیگه بازم خون دادم و تمام

بله

من اول خون گرفتن بعد ادرار بعد پودررو خوردم بعد باز خون دادم...ولی اینسری نرفتم هنوز

هزینش چقد شد؟

شربت و بالا بیاریم آزمایش کلا خراب میشه؟میگن برو یبار دیگه بیا؟؟

یس

بله ۳ مرحله ای بود .امروزم جوابش اومد فکر کنم یکم بالا باشه رژیم غذایی بده🫤

بله ولی شربت و بالا آوردم مدل دیگه گرفتن ازم

من یه بارش خون ناشتا گرفت بعد خوردن محلول ها ۳ مرحله دیگ هم خون دادم جمعا میشه ۴ تا

اره عزیزم منم امروز دادم

من بارداری قبلی دوبار خون دادم..یکی اول بعد یکی اخر

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری