به وقت آزمایش گلوکز بارداری .خیلی حالم بدشد .چهار مرحله ای بود

تصویر
۱۲ پاسخ

منم امروز رفتم
خیلی بد بود ،۴ مرحلهه

مزه ی محلول بد نیست میشه خورد ، ولی تایمش طولانیه،۴ مرحله ای ،خیلی اذیت کننده هست
من بعدش یه مادری رو دیدم با هم صحبت کردیم گفت من نمیتونستم این آزمایشو بدم دیگه دکتر برام هر ماه قند ناشتا مینوشت ، به نظرم آدم این کارو کنه خیلی بهتره

عزیزم هزینه اش چقدر شد

من از بارداری قبلیم خاطره بد دارم میخام به دکتر بگم این ازمایشو برام ننویسه بجاش قند بعد صبحانه رو بنویسه

وایی منم باید انجام بدم😢🤢🤮

واس من سخت نبود شربتش مثل شربت آبلیمو بود با یخ خوردم

منم الان دراز کشیدم دوبار خون دادم الان باز معطل نشستم
اه مضخرفه

منم ۴مرحله بود ولی یکی خوردم ک

وای خدا منم دو روز دیگ میرم ...انقدر سخته؟؟؟

خدا قوت مادر نمونه 😊
منم دو هفته پیش دادم واقعاً برام سخت بود ..

برا منم چهار مرحله ای بود
رفتم دراز کشیدم رو تخت ازمایشگاه

چرا دوتا پودر بهت دادن؟

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی