۹ پاسخ

تو 29 هفته رفتی قبول کردن

مامان دختر توپولی نیستی تو گپ معصوم تیرنی😂😂😂

امروز رفتم .میبینم حالم بد میشه

سلام بچه ها خوبین من رفتم آزمایش گلوکز چون بعد از چند ساعت شربت شیرین میخوری بچه حرکت میکنه بخاطر اینه تهوع میگیری اصلا بد نبود فقط حتما شب قبلش ماکارونی یا نشاسته بخورین که راحت دوام بیارین آزمایش یه روز قبل یکی میگیرن فرداش 4مرحله

من انجام دادم اولش عالی بود. خوشمزع بوده ولی الان چون گشنمه شکمم خالیه همش احساس دارم ک میارم بالا

درست بهم نزدی انگار

من سه بار مجبور شدم انجامش بدم 🥴 ۲۶ هفته ۲۷ هفته و ۳۴ هفته

چندساعت طول میکشه

منم فردا میرم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️انقدم بدم میاد بعدش ادم دهنش تلخ میش

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری