به وقت آزمایش گلوکز بار دوم سه مرحله ای😩😩😩😩

۵ پاسخ

شما سونو وزن رفتی؟

عزیزم ازمایش با صبحانه میدادی من ازمایش گلوکز برام سخت بود بالا میاوردم دکتر گفت ازمایش بدم صبحانه بخورم بعد از ۲ ساعت دوباره ازمایش۰ بدم دیگه نیاز به خوردن اون پودر هم نبود

عههه لعنت بهش یه بارشم زیاده🤮🤮

برای چی دوبار دادی

برای چی هست این آزمایش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری