۹ پاسخ

منم دادم چقد بد بود

وااای خیلی سخته

دراز بکش عزیزم

چقد سخته از من 3 مرحله بود

گشنگیش خیلی سخته برا منم ۴مرحله آیی تا یک ظهر شد

چرا ۴ ساعته 🤕😩
۲ ساعت بس نبود

اجباریه این ازمایش؟

تو هوای خنک بشین یا جایی دراز بکش

سختههههههه.

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ویکم بارداری