۳ پاسخ

بمن ۷تا نوشته بود باگلوکز نمیدونم یکی د۳بود ادرار هم بود بقیشو نمیدونم

دیگه ازمایشی نیست مگه قندت بالا باشه یا تروءید

چیزی دیگه نیس که
اگر مشکل ورم و اینا زیاددارید ممکنه دکتر برات ازمایش خون و دفع ادرارم بنویسه اگه هم نه که دیگه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد