مامانا ازمایش قند چهار مرحله دکترم نوشته چجوریه؟

۲ پاسخ

آره منم تو چهار مرحله انجام دادم

میری آزمایشگاه یکبار قبل خوردن پودر ناشتا ازت خون میگیرن بعد بهت پودر رو میدن در 5 دقیقه باید بخوریش بعد هر یک ساعت یک ساعت دیگه هم خون میگیرن کلا سه بار بعد خوردن پودر

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری