هنوز آزمایش ندادین من ۲۳ دادم
تجربه شخصیم و راهنمایی خانومی که ازم خون گرفت این بود شربت رو یه نفس و تند تند بخور که دلتو نزنه بعدشم تو ازمایشگاه تخت گذاشتن زود برو دراز بکش.هرچی تحرک کمتر باشه حالت بهتره.من اصلا اذیت نشدم
یکبار ناشتا و سه بار بعد از خوردن محلول و هر یک ساعت یکبار
من همین الان دادم، یبار ناشتا خون گرفتن و بعد گلوکز دادن که با اب قاطی کنی بخوری و یک ساعت بعد مجدد خون گرفتن، و یه نمونه ادرار
صبح ناشتا ی بار خون میگیرن
بعد محلول رو باید بخوری
بعد محلول هر یک ساعت ی خون میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.