دوستان آزمایش قند ۴ مرحله ای چجوریه؟؟

۵ پاسخ

هنوز آزمایش ندادین من ۲۳ دادم

تجربه شخصیم و راهنمایی خانومی که ازم خون گرفت این بود شربت رو یه نفس و تند تند بخور که دلتو نزنه بعدشم تو ازمایشگاه تخت گذاشتن زود برو دراز بکش.هرچی تحرک کمتر باشه حالت بهتره.من اصلا اذیت نشدم

یکبار ناشتا و سه بار بعد از خوردن محلول و هر یک ساعت یکبار

من همین الان دادم، یبار ناشتا خون گرفتن و بعد گلوکز دادن که با اب قاطی کنی بخوری و یک ساعت بعد مجدد خون گرفتن، و یه نمونه ادرار

صبح ناشتا ی بار خون میگیرن
بعد محلول رو باید بخوری
بعد محلول هر یک ساعت ی خون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری