خانما ازمایش قند چند مرحله هست از من دو مرحله ای گرفتن

۶ پاسخ

منم دو مرحله ای دادم

منم دو مرحله ای دادم
بستگی به نظر پزشکت داره
من دکترم ۴ مرحله ای رو قبول نداشت گفت منسوخ شده

اینا که چند مرحلن گلوکز میدن
اون آزمایش خون( بدون خوردن محلول) بله ۲مرحله ایه

برای من 4مرحله ای نوشته هفته بعد دارم

بستگی داره از هر شخصی با توجه به شرایط و نظر پزشکش متفاوته
من یه بار سه مرحله ای دادم دفعه دوم که گفتند تکرار کن دو مرحله داشت

بستگی داره با توجه به آزمایش های قبلیتون دکتر چند مرحله ای بنویسه ۲و۳و۴مرحله داره

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی