منم دو مرحله ای دادم
منم دو مرحله ای دادم
بستگی به نظر پزشکت داره
من دکترم ۴ مرحله ای رو قبول نداشت گفت منسوخ شده
اینا که چند مرحلن گلوکز میدن
اون آزمایش خون( بدون خوردن محلول) بله ۲مرحله ایه
برای من 4مرحله ای نوشته هفته بعد دارم
بستگی داره از هر شخصی با توجه به شرایط و نظر پزشکش متفاوته
من یه بار سه مرحله ای دادم دفعه دوم که گفتند تکرار کن دو مرحله داشت
بستگی داره با توجه به آزمایش های قبلیتون دکتر چند مرحله ای بنویسه ۲و۳و۴مرحله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.