ب وقت ازمایش گلوکز🫠🫠

#404/1/6

تصویر
۱۰ پاسخ

آزمایش گلوکز باید چند هفته بدیم

وایییی خیلی شیرینه🤢😖

کدوم آزمایشگاه رفتید؟ قبلش باید نوبت گرفت؟

هزینه اش چقد شد؟

منم الان خوردمش خیلی شیرینه

منم همین الان خوردم😫😅

وای متنفرم هربار بخورم مریض میشم

نوش جونت منم شنبه باید برم

انشالله راحت بگذره🤲

نوش جونت😁

سوال های مرتبط

مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی