تهوعش قابل تحمل هست؟
من اوایل بارداری فوق العاده تهوع داشتم
میخوام ببینم اینو میتونم تحمل کنم یا نه
اونو میتونستم تحمل کنم که بالا نیارم😁😁
ببخشید برای انجام این ازمایش بهداشت رفتید یا خصوصی؟ و هزینش چقدر شد؟
منم امروز داشتم بعد نیم ساعت یکمم بالا اوردم🫠ولی ادامه دادم ازمایش و ان شالهه و جوابش اوکی باشه خیلیی اذیت شدم خیلی....دیگ نمیدم لازم بود میگم ازمایش قند دو مرحله بعد صبحانه بنویسه
ناشتا رفتین؟؟
تو چند مرحله خونگیری انجام دادی؟
اگ بالا بیاریم چی؟
من دوتا خوردم از این باهم😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.