به وقت آزمایش گلوکز🫠😊

تصویر
۱۳ پاسخ

به به عاشق شربتشم

ای جان،
آزمایش باحالی بود 👍

من فردا باید برم🤧🥴

خیلی هم راحته الکی خودتو نترسون 😍

کدوم آزمایشگاه رفتی؟

میترسمم برم ازمایش😫

برا من که خیلی بد بود

خیلی سخت بود 🤢😖

چند هفتگی رفتی؟

مزش چجوریه؟
انقد من میترسم از مزش حالم بد بشه
🤕😂

سخته؟بدمزه است؟
منم آخر هفته باید برم نگرانم

خوشمزشت😁

😁نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی