انشاالله همچی عالی پیش بره نگران نباش خدا بزرگه
تو این مدت که شربت میخوری میشه چیز دیگه ای هم خورد تاآزمایش بعد
عزیزم این توش پودر بوده؟ بعد توش آب ریخی؟
چرا من هفته هشتم این آزمایش رو ازم گرفتن😦😦
منم نیم ساعت پیش خوردم منتظرم تا ۱۱
واییی منم اخر همین برج این ازمایشو باید برم🥴
ان شاء الله به سلامتی
فقط توی هوای آزاد باش
هیجی نمیشه جای خنک بشین اب هم خوردی خنک باشه
منم الان ۹نیم خوردم شربته رو😭الان تهوع دارم منتظرم تا ۱۰نیم
انشاالله به سلامتی بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.