به وقت ازمایش گلوکز 🥲🫠
دعا کنید به خیر بگذره

تصویر
۱۱ پاسخ

انشاالله همچی عالی پیش بره نگران نباش خدا بزرگه

تو این مدت که شربت میخوری میشه چیز دیگه ای هم خورد تاآزمایش بعد

عزیزم این توش پودر بوده؟ بعد توش آب ریخی؟

چرا من هفته هشتم این آزمایش رو ازم گرفتن😦😦

منم نیم ساعت پیش خوردم منتظرم تا ۱۱

واییی منم اخر همین برج این ازمایشو باید برم🥴

ان شاء الله به سلامتی

فقط توی هوای آزاد باش

هیجی نمیشه جای خنک بشین اب هم خوردی خنک باشه

منم الان ۹نیم خوردم شربته رو😭الان تهوع دارم منتظرم تا ۱۰نیم

انشاالله به سلامتی بگذره

سوال های مرتبط

مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان لیانا.میران 🧸 مامان لیانا.میران 🧸 ۱ ماهگی
مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی