فردا آزمایش گلوکز دارم🤐🤐
خدا کنه به خیر بگذره

۹ پاسخ

تو چند هفته ای باید این ازمایش رو داد

منم همین آزمایش و دارم من ۲۳ هفته ام تازه ولی نوشته برام

من هفته دیگه میرم

فقط گشنگی سخته همین وگرنه اصلا سخت نیس

ایشالا ک خیر باشه برات عزیزم❤️ چون هم شهری بودین دلم خواست بهتون پیام بدم گرچه خودم چابکسر زندگی نمیکنم دورم ازش😓

من پنج شنبه انجام دادم خیلیم خوشم اومد🤭

چیز خاصی نی

حال تهوع داری ؟؟ اگه نداری مشکلی پیش نمیاد

باید 24کامل بشه بریم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فراز 👶🩵 مامان فراز 👶🩵 ۶ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری