فردا میخوام آزمایش قند بدم دعا کنین به خیر بگذره 🥺

۵ پاسخ

منم پس فردا😶‍🌫️

ایشالا بسلامتی 🤍

زیادچیزای شیرین نخور عزیزم

سلام بره من الان نوشتن این ازمایش رو زود نیست؟

نترس عزیزم اصلا استرس نده به خودت ضرر داره انشالله به حق همین شب عزیز که تولد امام رضاس خدا کمک میکنه به خیر میگذره❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری