به وقت تست تحمل گلوکز🤐

تصویر
۱۲ پاسخ

من امروز رفتم اولش مایع رو راحت خوردم ولی نیم ساعت بعد چشمام سیاهی رفت و سرگیجه و خیس عرق شدم و گوشم زنگ می زدیه ده دقیقه ای حالم خراب بود، الان جوابش اومد از سه تا خون که گرفت سومیش عددش بالاتر از نرماله یعنی دیابت دارم؟

عزیزم ازمایشتو راحت دادی؟؟

نشد همشو بالا اوردم

تو چرا دوتا بطری داری😐😐😐 من دیروز ازمایش داشتم یکی بود

پودره با اب حل شده اماده میدن یا خودمون حل میکنیم منم دارم میرم

چرا دوتا داری میخوری؟؟

من یکم قندم بالا دکترم حساسه بهم یبار گفت ۱۵هفته رفتم خوردمم اذیت نشدم بااینکه ویار داشتم
الان این هفته ام باز باید چک بشم

منم همین روزا باید آزمایشو بدم

🤦🏻‍♀️ وااای
امیدوارم به خوبی تموم بشه
من واقعا به اون روز نمیتونم فکر کنم🤐

چرا دوتا؟ فقط خوردی اصلا تکون نخور ی جا درار بکش خودتو باد بزن همیت

من دیروز داشتم حالم بد شد قراره تکرارش کنم🥲

من خون دادن زیاد حالمو بد کرد
وگرن این شربت اذیتم نکرد و طعمش و دوست داشتم

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا و هانا مامان مسیحا و هانا ۶ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان هانا و آوینا❣️ مامان هانا و آوینا❣️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسام مامان حسام ۸ ماهگی