به وقت تست گلوکز😫😖

تصویر
۱۱ پاسخ

به سلامتی باشه عزیزم چند هفته رفتی ؟

امروز گهواره پر شده از تست گلوکز
من از همین الان میترسم از مزش

دکتر داخلی برام قند از ناشتا تا بعد ناهار زده بود گفت این گلکز ها همه ش الکیه

سلام این آزمایش مال 16هفته چرا الان انجامش دادی

وای من یادم رفت برم ‌.آخه من حالت تهوع دارم صبح ها بدون قرص نمیتونم😔

سلام عزیزم باید ناشتا باشیم؟میخوام فردا برم

موفق باشید

زیاد سخت نیس من روز شنبه آزمایش دادم

بسلامتی بخور نوش جانت

خیلی هم عادیه هیچی نیس

بسلامتی انشالله همه چی خوبه
منم فردا میخام برم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی
مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دردونه 🩷 مامان دردونه 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری