به وقت گلوکز...

تصویر
۶ پاسخ

بعدش چطوری بود حالت؟
من ترشیجات دوس دارمو از شیرینی جات بدم میاد
تو شیرینی جات دوس داشتی که از طعمش خوشت اومده؟

حالت جطوره؟ چند بار قراره ازت خون بگیرن؟ حس ضعف نگرفتی؟

منم الان در همین وضعیتم😁

تصویر

عزیزم هزینه آزمایش تون چقدر شده

وای منم فردا باید برم واسه این تست😑 چند روزه استرس دارم

چرا حس میکنم مال شما خوشمزه تر🥺😂

سوال های مرتبط

مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی