به وقت تیت تحمل گلوکز🧡

تصویر
۱۳ پاسخ

خوشمزه بود من که خوشم اومد

خیلی خوشمزه بود😍

در خواست میدی گلم من پرم

نوشیدنی خوب بود تحمل حاملگی اش سخته

جووون نوش جونت عشقم،😘😘

بسلامتی گلم

به سلامتی بگذره انشالله 😀😀

من ی ساعته خوردم حالت تهوع دارم و معده درد میخام بمیرم😭

منم الان منتظرم نوبتم بشه 🤦

چقد این شربت خوشمزه بود 😋

خیره انشالله ❤

خداروشکرمن اینبارنخوردمش🤣

پرتغالیشو دوست داشتم من

سوال های مرتبط

مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی