۸ پاسخ

زود نیست از الان ؟

چن هفته هستین منم باید برم ولی دقیق نمیدونم بهداشت کاغذشو داده ولی نگف چن هفته برو

خوشمزس عزیزم ک

منم انجام دادم اصلا سخت نبود خیلیم خوشمزه بود پودر😅😋

من دوروزپیش دادم اونقدرام سخت نبود روتخت ازمایشگاه فقط درازکشیدم ،پودرشم خوشمزه بود

من انجام دادم خداروشکر سخت نبود
حالمم بد نشد فقط شیرینیش زیاده همین

از یکی فهمیدم لیمو بگیر یه قطره بچکون رو زبونت دیگه شیرینیش دلتو نمیزنه

من بالا آوردم نشد بدم بجاش دوساعته دادم دوساعت بدی کمتر اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری