سلام خانوما منم موفق شدم بیام آزمایش گلوکز 🫣😍

تصویر
۵ پاسخ

بسلامتی عزیزم

منک دوباره باید تکرارش کنمممم😐

منم الان آزمایشگاهم منتظرم مرحله دوم و نمونه بگیرن

بسلامتی💞

بسلامتی این مرحله رو ردکنی😊

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی