سلام خانوما ازمایش گلوکز خوبه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

خوبه قندت ی ذره اومده پایین

خوبه شکر خدا زیر ۱۲۰
اما یکم مراقب باش کاه ماه اخر بالاتر نره

منم همین بود دکترم گف خوبه

سوال های مرتبط

مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان سارا جونم مامان سارا جونم ۵ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری