سخت نمیگذره بابا نگران نباش چند بار باید خون بدی من یادم نیست دوبار دادم یا سه
من هفته پیش دادم دیابت بارداری داشتم پودر ندادن بهم قندخون دوساعته دادم خدا کنه قندم نرمال باشه وگرنه بیچاره ام
منم دو مرحله خون دادم 🥲🥲💔دوتا دیگه دارم
عزیزم انشالله به سلامتی بگذره برات، من هنوز نرفتم🤦🏻♀️ از قبلش باید از ازمایشگاه نوبت بگیریم چطوریه
من هفته پیش رفتم خودش با آب قاطی بود گرمم بود خوردم بعدش اب خنک خوردم رفتم نمازخونه دراز کشیدم اصلا حالم بد نشد
منم الان پودرامو خوردم 😃 پرتقالی بود اصلا بدمزه نبود واسم . مزه شربت پرتقال غلیظ میداد
ولی خب نمیدونم این یکساعت های بینش رو چجوری تحمل کنم 😑
وایی منم ۳۰ دقیقه پیش خوردمش توش از قبل اب ریخته بودنگرم بود حالت تهوع دارم
سعی کن فقد بالا نیاری تحمل کن من ازمایش رفتم بدم گفت اگه بالا بباری باید تکرار کنی دوباره
متنفرم از این آزمایش
من دیروز رفتم.. نتونستم تحمل کنم و بالا اوردم... گفتن دوباره باید برم
وایی من انقدر غمم گرفته من پودربخورم حالم بد میشه همینطوری معدم بهم ریختس
منم بیدار شدم دارم میرم 🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.