۹ پاسخ

مال من بی رنگ بود وای نمیدونی چه زهر ماری بود وایی انقد حالم بد بود حتی فکرشم میکنم دوباره حالم بد میشه

قاره فردا برم توهم از تجربیاتت بگو

این خیلی خوشمزه بود منم از این خوردم😁

تکون نخور بزار باد خنک بهت بخوره من چیزیم نشد

اوخی خیلی سخته

مال من بطریه درش آبی بود فرق دارن باهم؟

خیلی کوفتیه و شیرینه 😆😆

اصلا ب حال بد فکر نکن ک حالت بخواد بد بشه سعی کن فاصله های هر یک ساعتو اگ با ماشین رفتین استراحت کنی تو ماشین چشماتو ببندی

ان شاءالله باوفقیت انجامش بدی

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماوهانا🐣 مامان حلماوهانا🐣 ۷ ماهگی