۵ پاسخ

سلام مامانای عزیز هزینه ی آزمایش گلوکز چقدره؟!

من امروز این ازمایش و دادم خوشمزه بود شربتش
دکترم زودتر برام این ازمایش و نوشته

دلم خواست خیلی خوشمزه بود ن حالم بد شد نه بی حالی ن سرگیجه ن فشار. هیچکدوم نداشتم

وای من دیروز بعد خوردن این یه جوری شدم حالم ن بهم میخورد ن میشه گفت سرگیجه ن خواب اصلا یه حالی بودم انگار یهو فشارم رفت بالا تو آسمون بودم😤😫

منم نیم ساعت پیش خوردم شربتشو اللن خیلی گشنمه😥

سوال های مرتبط

مامان مانیار 💙🩵 مامان مانیار 💙🩵 ۷ ماهگی